Sunday 20 November 2011

Arah Tuju~

Malam nie... suasana yang sepi di tambah dengan angin yang penuh kebahangan... membuatkan hati aku bertambah bingung... Ke mana kaki ini ingin melangkah..?? Terus berjalan ke depan atau hanya berdiri tanpa bergerak..??



Tertanya-tanya.. saban malam... mendongak ke langit... apa bisa hidup ini bercahaya terang seperti sang bintang.. Yang nampak indah di tengah kegelapan malam...Bersinar bercahaya menjadi pandangan ramai...

Kaki. ingin ku bawa melangkah ke depan... tapi tiada kudrat yang tersisa...Terdetik di hati.."Ya ALLAH.. telah lama aku melupakanMu.. Berilah aku peluang untuk aku menjadi muslimah solehah..."  Selama ini.. telah ku sia-sia kan masa yang ada.. tanpa arah tuju.. tanpa pegangan hidup..



Mungkin.. hari yang yang di tunggu telah sampai..untuk aku berjuang dalam hidup... tanpa menoleh ke belakang.. tanpa rasa putus asa.. Dengan ucapan BISMILLAHHIRROHMANNIRROHIM........~

No comments:

Post a Comment