Tuesday 2 October 2012

First cOstumer make me shOck...!!


Assalammualaikum..

Alhamdulillah first word aku ucapkan.. first day aku buat page untuk product aku dah ada yang menempah walaupun hanya apam polkadot aku letak dekat situ...

By the way, not bad sebab aku dapat first costumer a.k.a my friend la.. die mintak 1000 biji.. Ya Allah.. i'm shOck!!!! really really mey....  but alhamdulillah sangat-sangat la rezeki aku..walaupun perit nak buat tapi aku akan usaha untuk siapkannya dalam paa aku sibuk bekerja..



Okey.. actually no 1000 biji tapi 1500 biji... 500 biji untuk next week and 1000 biji lagi untuk next month.. Guess what.. my bff time sekolah dulu tiba-tiba kata nak tempah juga untuk alOng kahwin.. nak 1000 biji with pack.. Ini susah sikit nak buat sebab dia nak corak lady bugs .. >..< Tapi not sure la cOnfirm ke tidak coz malam tadi main tarik upih pulak.. kejap mau kejap tak.. hahaha .. Apapun terpulang pada rezeki aku la nt.. ye dak..??

So, korang-korang.. sila la like my page di fb ye.. Teratak usang

No comments:

Post a Comment